נקודות עיקריות: כלים לפיתוח משאבים: מהקהילה ומגורמים בינלאומיים – מימון המונים לארכיון – גלי בסודו

מימון המונים – דרך לגייס כסף מהרבה אנשים עבור פרויקט ספציפי מתוך הזדהות לרעיון.

בכל מימון המוני צריך להיות מאוד ברורים: מה המטרה, את מי זה ישרת, מה נעשה עם הכסף – צריך להיות מאוד ממוקדים במטרה.

הסרטון שמצרפים צריך להיות במקסימום שתיים וחצי דקות. רצוי וחשוב להיעזר במישהו שבתחום (פרסום, תסריטאות וכד') וממש לכתוב תסריט להיות מאוד מסודר.

הסרטון לא צריך להיות פורמלי ואפשר שיהיה קליל. אבל צריך לשים לב שהסאונד, התאורה וההנגשה יהיו מספיק טובים שיהיה נעים ונוח לראות.

חשוב להכיר את חוקי המשחק. לפני שפותחים קמפיין מימון – להתחיל בלתמוך פעם אחת. להכיר גם את הצד השני של הפלטפורמה.

צריך לשאול את עצמנו מה המטרה שהיא לא כסף, ולבנות את הקמפיין לפי המטרה הזאת.

לתכנן את מעגלי ההפצה – לחשוף לציבור הרחב את הקמפיין רק אחרי שמגייסים את ה-25% מהמקורבים. מסיימים עם השלב "השקט" (שלב המקורבים) ורק אז יוצאים לרשתות ול"רעש".

רשמה – ענת שמעוני