רכז/ת מידע - ארכיון אלברט איינשטיין

תיאור התפקיד:
• קטלוג ועדכון רשומות ארכיונאיות.
• ביצוע חיפושים במאגר המידע של הארכיון וחיפושים מתקדמים באינטרנט.
• מתן תשובות לשאלות הציבור בענייני הארכיון.
• השתתפות בפרויקטים ובהכנת תערוכות, כולל נסיעות לחו"ל להקמה ופירוק.
• כתיבת תכנים לאתר האינטרנט של הארכיון.
• הצגת הארכיון לקבוצות מבקרים ואורחי האוניברסיטה.
• סידור וספירת מלאי של פרטי הארכיון.
• משימות נוספות בהתאם להוראות הממונים.

דרישות התפקיד:
• תואר אקדמי. תואר מוסמך בספרנות ו/או תעודת ארכיונאי-יתרון.
• רקע בהיסטוריית מרכז אירופה ומרחב התרבותי הגרמני של המאה ה-20.
• ניסיון בעבודה בארכיון או ספרייה.
• ידיעת השפה הגרמנית ברמת שפת אם(כולל יכולת לקרוא כתב יד). ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה מאוד וידיעת שהשפה העברית ברמה טובה.
• שליטת בישומי Office ואינטרנט ויכולת למידה של מערכות ממוחשבות חדשות.
• יחסי אנוש מצוינים, רצון ויכולת עבודה בצוות, אחריות ודייקנות.

היקף: משרה מלאה

הערות:

• העסקה במינוי ארעי 37-39 בדרוג מח"ר.
• המועמדים יתבקשו לעמוד בבחינת אנגלית ברמה הנדרשת לתפקיד.
• לתואר אקדמי שנלמד בחו"ל, יש לצרף אישור משרד החינוך המכיר בתואר אקדמי הנ"ל.
• במסגרת מדיניות האוניברסיטה לעודד העסקת עובדים עם מוגבליות, מובהר כי במקרים בהם ההערכות שניתנו למועמדים על ידי חברי הוועדה תהיינה זהות, תינתן עדיפות למועמדים בעלי מוגבלות.
• האוניברסיטה העברית פועלת להגברת המגוון בקרב צוות העובדים, לקידום ייצוג הולם לעובדים/ות מקרב אזרחי ישראל הערבים, החרדים ויוצאי/ות אתיופיה.
• על הבקשות להגיע לאגף משאבי אנוש עד ליום ראשון, '"ב באדר תש"פ, 08/03/2020.

קורות חיים יש להגיש דרך לוח הדרושים - קישור

משרה מספר JB-3521